Vítejte na nové verzi našich stránek! Neustále pracujeme na jejich vylepšení a přidávání nových funkcí. Pokud narazíte na jakýkoliv problém, prosím, dejte nám vědět. Děkujeme za Vaši trpělivost a zpětnou vazbu.

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro firemní zákazníky společnosti (B2B)

Pokorny industries s.r.o.

sídlo: Trnkova 2788/115, Líšeň, 628 00 Brno
IČ: 46983864
vedená u Krajského soudu v Brně, sp. zn. C 8469

dále jen (Společnost)

(obchodní podmínky pro podnikatele)

Všeobecné obchodní podmínky upravují podmínky koupě při uzavření jednotlivých kupních smluv, na jejichž základě je Společností dodáváno zboží či služby, a tedy práva a povinnosti Společnosti a příslušného odběratele (kupujícího) vůči Společnosti.

Kupní smlouva na dodávku zboží je uzavírána Společností, a odběratelem (kupujícím) (dále jen „Odběratel“), který není spotřebitelem.

Tyto všeobecné obchodní podmínky se výslovně vztahují jen na kupující, kteří nejsou spotřebitelé, a tedy při uzavírání smlouvy vystupují v rámci své podnikatelské činnosti.

Pro kupující, kteří jsou spotřebiteli, jsou určeny Všeobecné obchodní podmínky pro spotřebitele.

Rozsah platnosti

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky platí pro dodávku zboží Společností podnikatelským subjektům a jiným obchodním partnerům, kteří nejsou spotřebiteli ve smyslu § 419 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“).
  2. Tyto všeobecné obchodní podmínky se použijí vždy ve znění platném a účinném k okamžiku uzavření příslušné kupní smlouvy, a to pro veškerá práva a povinnosti vyplývající z dané kupní smlouvy uzavírané Společností a příslušným Odběratelem.
  3. V případě rozporů mezi výše uvedenými obchodními podmínkami platí následující pořadí:
    a) smlouva;
    b) tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“);
    c) příslušné právní předpisy (ledaže se od nich nelze dohodou stran odchýlit).

I. Předmět smlouvy/uzavření smlouvy

Společnost dodá zboží, dle aktuální nabídky, v souladu s podmínkami vyplývajícími ze sjednané kupní smlouvy a z těchto Podmínek, a to po akceptaci objednávky z její strany (uzavření kupní smlouvy). Společnost zajišťuje dodávku zboží pouze na území České republiky a Slovenské republiky, ledaže je v konkrétním případě dohodnuto mezi smluvními stranami jinak.

II. Způsob uzavření kupní smlouvy

  1. Kupní smlouva, jejímž předmětem bude dodávka objednaného zboží Společností Odběrateli, bude za podmínek stanovených v těchto Podmínkách uzavřena na základě
    a) písemného vyhotovení kupní smlouvy podepsané Společností a Odběratelem,
    b) potvrzení objednávky Odběratele ze strany Společnosti v souladu s těmito Podmínkami,
  2. Aktuální znění těchto Podmínek doručí Společnost Odběrateli společně s fakturou nejpozději v den dodání zboží. Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou umístěny na internetových stránkách Společnosti (https://www.tesneni.cz/cs), přičemž Společnost na svých internetových stránkách zpřístupňuje i starší verze všeobecných obchodních podmínek, které slouží pro potřebu ověření dřívější úpravy všeobecných obchodních podmínek a z tohoto důvodu zůstávají tyto starší verze nezměněny a trvale dostupné.
  3. Příslušná kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy mezi Společností a Odběratelem dojde k podpisu písemného vyhotovení kupní smlouvy nebo kdy potvrzení objednávky Společností dojde Odběrateli. Za potvrzení objednávky se rovněž považuje doručení objednaného zboží Společností Odběrateli. Společnost je oprávněna odmítnout jakoukoliv objednávku bez uvedení důvodu. Ve smyslu tohoto odstavce se tedy neuplatní ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku.

III. Průběh uzavření smlouvy

  1. Závaznou objednávku Odběratel učiní, pokud v objednávce uvede veškerá požadovaná data a objednávku odešle na emailovou adresu Společnosti nebo osoby oprávněné za Společnost objednávky přijímat. Objednávku do hodnoty zboží nepřevyšující 5000 Kč bez DPH je možné učinit i telefonicky v případě, že Odběratel souhlasí se záznamem takovéhoto hovoru o objednání zboží a tento hovor obsahuje veškeré údaje dle následujícího odstavce těchto Podmínek vyjma údaje o závaznosti těchto Podmínek.
  2. Odběratel v objednávce uvede:

    • označení požadovaného zboží,
    • cenu zboží nebo služby, případně způsob jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků,
    • způsob platby,
    • dobu dodání,
    • způsob dodání, včetně nákladů na dodání zboží,
    • údaj o závaznosti těchto Podmínek.
  3. V případě objednávky učiněné Odběratelem elektronicky prostřednictvím emailové zprávy potvrdí Společnost přijetí objednávky neprodleně elektronickou cestou na emailovou adresu, ze které byla objednávka učiněna, přičemž smlouva kupní či smlouva na dodání služeb je uzavřena okamžikem dojití potvrzení objednávky či okamžikem dodání zboží Odběrateli. Společnost je oprávněna odmítnout kteroukoliv objednávku bez uvedení důvodu.

  4. V on-line obchodě (dálkovým přístupem dostupné aplikaci určené pro B2B uzavření kupních smluv, internetové stránky https://www.tesneni.cz/cs) Společnosti je možno objednávku učinit následujícím způsobem:

    a) Vložíte zboží do košíku.
    b) Zadáte své dodací a platební údaje nebo načtete svá uložená data.
    c) Ověříte správnost svých objednacích dat.
    d) Kliknete na objednací tlačítko.
  5. Závaznou objednávku Odběratel učiní, pokud v objednacím on-line sytému Společnosti provede veškeré úkony dle pokynů stanovených Společností, zadá veškerá požadovaná data a objednávku potvrdí potvrzovacím tlačítkem (klikne na objednací tlačítko).

  6. Odběratel odesláním objednávky nebo závazným potvrzením objednávky prohlašuje, že se podrobně seznámil s těmito Podmínkami a že mu také byly dostatečným způsobem sděleny následující skutečnosti:

    • označení zboží a popis jejich hlavních vlastností,
    • cena zboží nebo služby, případně způsob jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků,
    • způsob platby a způsob dodání, včetně nákladů na dodání zboží,
    • údaje o právech vznikajících z vadného plnění podmínky pro uplatňování těchto práv.
  7. Dodání zboží či služby ze strany Společnosti je uskutečněno dnem dodání zboží Odběrateli, resp. provedením objednané služby.

  8. V případě objednávky učiněné Odběratelem prostřednictvím sítě internet (on-line obchod), potvrdí Společnost přijetí objednávky neprodleně elektronickou cestou, přičemž smlouva kupní či smlouva na dodání služeb je uzavřena okamžikem elektronického potvrzení objednávky či okamžikem dodání zboží Odběrateli. Společnost je oprávněna odmítnout kteroukoliv objednávku bez uvedení důvodu.
  9. V případě zvláštních (akčních/omezených) nabídek určitého zboží, tj. nabídek, které se liší od běžného katalogu Společnosti, budou přesné podmínky dané zvláštní nabídky, včetně časové platnosti a množstevního omezení dané nabídky, k dispozici na internetové stránce on-line obchodu Společnosti. Společnost si výslovně vyhrazuje právo jakoukoli zvláštní nabídku bez uvedení důvodu a s okamžitou platností zrušit. Odběratel si je vědom skutečnosti, že veškeré zvláštní nabídky jsou omezeny množstevně a platí pouze do vyprodání zásob předmětného zboží.
  10. Ustanovení těchto podmínek se uplatní i na objednávky učiněné prostřednictvím elektronické či běžné pošty. Předchozí věta neplatí pro ustanovení, která se výslovně a logicky vztahují jen na objednávky realizované prostřednictvím rozhraní on-line obchodu. Podrobnosti postupu objednávání zboží prostřednictvím elektronické či běžné pošty jsou dostupné na adrese (https://www.tesneni.cz/cs).

IV. Způsoby plateb/platební podmínky

  1. Odběratel může uhradit kupní cenu za dodané zboží či služby následovně:
    • na základě zálohové faktury před dodáním zboží;
    • na základě faktury (daňového dokladu) po předání zboží;
    • na dobírku (hotovostní platba oproti předání zboží).
  2. Společnost je oprávněna kdykoliv požadovat, zejména v případě, kdy to bude považovat s ohledem na okolnosti případu za vhodné, že zboží odešle/předá Odběrateli pouze proti uhrazení kupní ceny na základě zálohové faktury před dodáním zboží. Na tuto skutečnost Společnost Odběratele vždy předem upozorní.
  3. Platba na fakturu po předání zboží Odběrateli.

    V případě platby na fakturu je Odběratel povinen uhradit kupní cenu dodaného zboží či služby ve lhůtě stanovené v příslušné faktuře vystavené Společností, a to po dodání zboží. Možnost platby na fakturu po předání zboží Odběrateli může Společnost podmínit předchozím uzavřením písemné rámcové kupní smlouvy, popřípadě i jinými podmínkami, a tedy na tento způsob platby nevzniká Odběrateli bez dalšího nárok.

  4. Platba na zálohovou fakturu před dodáním zboží (po potvrzení objednávky).

    V případě platby na zálohovou fakturu je Odběratel povinen uhradit kupní cenu dodaného zboží či služby ve lhůtě stanovené v dané faktuře, vystavené a splatné před dodávkou objednaného zboží. Konečná faktura bude vystavena a doručena Odběrateli bez odkladu po předání zboží.

  5. Platba na dobírku.

    V případě dodávky na dobírku (dodání zboží oproti hotovostní úhradě kupní ceny) je Odběratel povinen uhradit při převzetí zásilky (zboží) částku dobírky (kupní cenu) v hotovosti zasílateli.

  6. Platba pomocí bankovních tlačítek GoPay. V případě výběru této platební metody bude Odběratel postupovat dle pokynů na obrazovce.

  7. Platba platební kartou. V případě výběru této platební metody bude Odběratel postupovat dle pokynů na obrazovce.

V. Právo na zrušení objednávky a odstoupení

  1. Odběratel je oprávněn svoji objednávku odvolat (zrušit), a to buď doporučeným dopisem, či emailem, a to do okamžiku uzavření kupní smlouvy dle těchto Podmínek.
  2. Společnost je oprávněna od uzavřené kupní smlouvy kromě případů stanovených v těchto Podmínkách dále a případů stanovených příslušnými právními předpisy, odstoupit bez uvedení důvodu do okamžiku dodání zboží Odběrateli. V takovém případě se ruší kupní smlouva ex tunc.

  3. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí odstupující strana o jeho využití informovat stranu druhou pomocí kontaktních údajů uvedených na internetových stránkách ( https://www.tesneni.cz/cs nebo v objednávce, a to formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem).

VI. Následky odstoupení

  1. V případě účinného odstoupení od smlouvy jsou strany povinny si vrátit navzájem poskytnutá plnění.
  2. V případě odstoupení od kupní smlouvy je Odběratel povinen bez zbytečného odkladu zaslat zboží zpět Společnosti.
  3. Odběratel zboží zašle na adresu určenou pro příjem zásilek:
    Pokorny industries s.r.o.
    Brno, Trnkova 115, 628 00
    Czech Republic
  4. Odběratel také může zboží osobně předat na uvedené adrese.
  5. Pro vrácení plateb Společnost využije bankovní převod na Odběratelem uvedený bankovní účet.
  6. Odběratel nese veškeré přímé náklady spojené s vrácením zboží a nemá nárok na jakoukoli jejich náhradu.
  7. Odběratel odpovídá v případě zrušení kupní smlouvy za jakékoli snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s ním a Společnost je oprávněna při takovém snížení hodnoty zboží krátit výši vypořádané kupní ceny.

VII. Dodávka

  1. Dodávka zboží Společností na základě objednávky Odběratele se uskutečňuje na jeho náklady. Za dodání zboží Odběrateli na území České republiky bude Odběrateli vyúčtován přepravní poplatek v souladu s uzavřenou smlouvou.
  2. V případě dodávky zboží mimo území České republiky je dodávka Společností uskutečněna na náklady Odběratele a způsobem určeným Společností. Aktuální údaje o přepravním poplatku pro dodávky na území Slovenské republiky jsou uvedeny na Smlouvě nebo Objednávce.
  3. Společnost dodá zboží Odběrateli bezodkladně po uzavření kupní smlouvy, ledaže je pro realizaci dodávky zboží Společností vyžadováno předchozí uhrazení kupní ceny. Zboží je zpravidla dodáno do dvou až pěti pracovních dní s výjimkou případů kdy to neumožňují skladové zásoby Společnosti. Společnost je oprávněna termín dodání zboží stanovit odlišně, přičemž je povinna o této skutečnosti, stejně jako o případném prodlení s dodávkou zboží, Odběratele informovat. Společnost je oprávněna zboží dodat i před případným sjednaným termínem dodání. Odběratel je povinen dodané zboží převzít. Odběratel a Společnost spolu výslovně sjednávají, že Společnost neodpovídá Odběrateli za jakoukoli škodu způsobenou pozdějším dodáním zboží či skutečností, kdy nebude zboží z jakýchkoli důvodů možné dodat vůbec. Předchozí věta se uplatní i na případný ušlý zisk.
  4. Zboží se považuje za dodané okamžikem převzetí Odběratelem.
  5. Nebezpečí škody na věci přechází na Odběratele okamžikem převzetí zboží, bližší vymezení rozdělení povinností mezi Odběratele a Společnost jako je zajištění přepravy, pojištění zboží, obstarání přepravních dokumentů, kdy přejde riziko z prodávajícího na kupujícího, která ze smluvních stran bude odpovídat za jaké náklady, je uvedeno v Pravidlech INCOTERMS®, které tvoří přílohu těchto Podmínek.

VIII. Cena a splatnost

  1. V případě objednávky prostřednictvím on-line obchodu Společnosti je vždy závazná kupní cena uvedená u příslušného zboží. Cena takto uvedená v on-line obchodu https://www.tesneni.cz/cs je cenou zboží, již zahrnuje veškeré daně a zákonem stanovené poplatky, nikoliv však částku účtovanou za dopravu.
  2. Závazná kupní cena je cena uvedena v kupní smlouvě nebo potvrzené objednávce, uvedená u příslušného zboží. Cena takto uvedená je cenou zboží, která zahrnuje veškeré daně a zákonem stanovené poplatky, nikoliv však částku účtovanou za dopravu.
  3. V případě prodeje zboží mimo území České republiky, je fakturovaná částka za dodané zboží a přepravní služby stanovena v EUR, pokud se Odběratel se Společností v individuálním případě nedohodne jinak.
  4. Faktury vystavené Společností jsou splatné 14. den od data vystavení faktury, ledaže je dohodnuto nebo Společností stanoveno jinak, či je provedena platba formou dobírky.
  5. V případě prodlení Odběratele s úhradou kupní ceny je Společnost oprávněna požadovat úhradu smluvní pokuty ve výši 0,1 % z kupní ceny dodaného zboží za každý započatý den prodlení, není-li v samostatné písemné smlouvě, uzavřené mezi Společností a Odběratelem stanoveno jinak.
  6. Uhrazením smluvní pokuty není dotčeno právo Společnosti na náhradu vzniklé škody, která se hradí v plné výši vedle smluvní pokuty.

IX. Výhrada vlastnictví

  1. Společnost si vyhrazuje vlastnictví k veškerému zboží, které dodá Odběrateli až do zaplacení celkové kupní ceny dodaného zboží, tj. vlastnické právo ke zboží dodanému Společností přechází na Odběratele vždy nejdříve ke dni uhrazení kupní ceny. Odběratel je oprávněn používat zboží k účelu, ke kterému je určeno již po jeho převzetí, není však oprávněn do doby nabytí vlastnického práva zboží zcizit nebo zboží jakkoliv právně zatížit, a je povinen nakládat s ním s péčí řádného hospodáře, tak, aby nedošlo k jeho poškození či snížení hodnoty.

X. Odpovědnost za vady zboží a záruka za jakost

  1. Společnost se zavazuje předat Odběrateli zboží v ujednaném množství, jakosti a provedení. Nejsou-li jakost a provedení ujednány, dodá Společnost zboží v jakosti a provedení vhodném pro účel patrný ze smlouvy; jinak pro účel obvyklý. Nemá-li v době předání zboží Odběrateli vlastnosti uvedené v tomto odstavci výše, vznikají Odběrateli dále specifikovaná práva z vadného plnění.

  2. Odběratel bere na vědomí, že je povinen dodané zboží podle možnosti prohlédnout co nejdříve po převzetí a přesvědčit se tak o jeho vlastnostech a množství, přičemž pokud zjistí jakoukoli vadu dodaného zboží, je povinen tuto vadu oznámit bez zbytečného odkladu Společnosti. Totéž se uplatní u skryté vady. Neoznámí-li Odběratel vadu zboží včas, pozbývá dále právo na odstoupení od kupní smlouvy, které by mu jinak dle dále uvedených ujednání náleželo.

  3. V případě, že Odběrateli vzniknou práva z vadného plnění, a takové vadné plnění je podstatným porušením kupní smlouvy, může se domáhat níže uvedených práv ve stanoveném pořadí:

    a) odstranění vady nebo dodání chybějícího zboží,
    b) odstranění vady dodáním nového zboží bez vady,
    c) přiměřené slevy z kupní ceny,
    d) odstoupení od smlouvy.
  4. Odběratel v případě podstatného porušení kupní smlouvy sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po jejím oznámení. Provedenou volbu nemůže Odběratel změnit bez souhlasu Společnosti. Nezvolí-li Odběratel své právo včas, má práva podle následujícího odst.

  5. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má Odběratel právo na přiměřenou slevu z kupní ceny, anebo na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady nebo dodání chybějícího zboží. Dokud Odběratel neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může Společnost dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může Společnost odstranit dodáním nového zboží. Neodstraní-li Společnost vadu dodáním nového nebo chybějícího zboží včas nebo takto vadu odmítne odstranit, může Odběratel požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže Odběratel změnit bez souhlasu Společnosti.
  6. V případě, že Společnost poskytuje na dané zboží Odběrateli záruku za jakost, bude tato skutečnost, včetně délky záruční doby, uvedena v záručním listu vydaném Společností Odběrateli. Pro odstranění pochybností se konstatuje, že případné uvedení záruky za jakost na obalu zboží či dokumentaci dodávané se zbožím (vyjma záručního listu vydaného Společností Odběrateli), popřípadě v jiném dokumentu, který se ke koupi předmětného zboží bude vztahovat, se uplatní pouze na kupující spotřebitele.

XI. Ochrana osobních dat

  1. Společnost tímto upozorňuje Odběratele, že jeho veškeré údaje, pokud jsou dle Evropského nařízení 2016/679 (GDPR) a zákona 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, chráněny jakožto údaje osobní, které předal Společnosti, včetně adresy, jsou pro rychlé a bezchybné zpracování uloženy v databázi Společnosti. Zpracování poskytnutých dat probíhá v souladu s ustanoveními příslušných právních předpisů v oblasti ochrany osobních údajů. Odběratel registrací do e-shopu společnosti či provedením objednávky uděluje souhlas Společnosti s využitím veškerých předaných údajů Odběratele ke zpracování za účelem realizace objednávky, a dále k marketingovým účelům Společnosti, a to zejména k nabízení služeb a produktů Společnosti, zasílání informací o činnosti Společnosti, a to i elektronickými prostředky (zejména e-mail) ve smyslu Evropského nařízení 2016/679 (GDPR) a zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, na dobu do odvolání tohoto souhlasu. Odběratel je oprávněn kdykoliv Společnosti písemně oznámit, že s použitím svých kontaktních údajů Společností dle těchto Podmínek nesouhlasí, a to písemným oznámením zaslaným na adresu sídla Společnosti prostřednictvím doporučené pošty. V případě objednávky zboží prostřednictvím online obchodu Společnosti, nebude Společnost při neaktivování pole „užívání dat“ oprávněna dané kontaktní údaje využívat, pokud je pro takové využití třeba souhlasu subjektu údajů. Zpracováním výše uvedených osobních údajů může Společnost pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele (doručovatele zboží a další, se kterými bude Odběratel obeznámen). Odběratel bere na vědomí, že souhlas ke zpracování osobních údajů k výše uvedeným účelům je dobrovolný a může být vzat kdykoli zpět resp. může Společnosti sdělit svůj nesouhlas s určitým zpracováním osobních údajů. V takovém případě však může být negativně ovlivněna realizace objednávky.
  2. Odběratel má právo na úpravu osobních a kontaktních údajů v databázi Společnosti, a to elektronicky zasláním žádosti na e-mail: info@pokornyindustries.com
  3. Pokud Odběratel zjistí nebo se bude domnívat, že Společnost nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života Odběratele nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může požádat společnost nebo zpracovatele o vysvětlení nebo požadovat, aby tyto subjekty odstranily takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Další informace o zpracování a nakládání s osobními údaji se můžete dočíst na stránkách: https://www.tesneni.cz/cs

XII. Volba práva

  1. Kupní smlouva mezi Společností a Odběratelem se řídí ustanoveními zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.
  2. Právní vztahy mezi Společností a Odběratelem při dodávce zboží a služeb se řídí právem České republiky. V případě sporu, který se nepodaří vyřešit smírnou cestou Společnost a Odběratel sjednávají příslušnost Českých soudů, pokud se ve smlouvě nedohodnou jinak.

XIII. Závěrečná ustanovení

  1. Odběratel není oprávněn bez písemného souhlasu Společnosti započíst vůči pohledávkám Společnosti vyplývajícím z dodávky zboží jakékoliv své pohledávky.
  2. Společnost provádí zpětný odběr elektrozařízení Odběratelů v souladu s příslušnými právními předpisy.
  3. Je-li jakékoliv ustanovení těchto Podmínek (kupní smlouvy) neplatné nebo nevymahatelné nebo se takovým stane, nebude to mít vliv na platnost a vymahatelnost jejích dalších ustanovení, lze-li toto ustanovení oddělit od těchto Podmínek (kupní smlouvy) jako celku. Smluvní strany vyvinou veškeré úsilí s cílem nahradit takové ustanovení novým, které bude svým obsahem a účinkem co nejvíce podobné neplatnému nebo nevymahatelnému ustanovení, a to ve lhůtě 30 dnů ode dne, kdy se příslušné ustanovení těchto Podmínek (kupní smlouvy) stalo neplatným, odporovatelným nebo nevymahatelným nebo kdy se o tom některá smluvní strana dozvěděla a informovala druhou smluvní stranu, podle toho, co nastane dříve.
  4. Společnost je oprávněna tyto Podmínky jednostranně kdykoliv změnit, přičemž změna těchto Podmínek je účinná ke dni jejího vyhlášení, ledaže bude stanoveno jinak.

Jste připraveni hodit starosti s výběrem těsnění za hlavu? Ozvěte se nám

a získejte cenné rady a informace ohledně průmyslových těsnění

Logo Pokorny Industries

Pokorny Industries Partnerství v kvalitě

© Pokorny industries s.r.o. 2024 - všechna práva vyhrazena

Podat oznámení

Ochrana osobních údajů

Obchodní podmínky

Vytvořeno servisdesign